همزمان با دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) رژه دوچرخهای دهه نودیهای مهرشهر در شهرک ولیعصر (عج) برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز البرز، در این مراسم دهه نودیهای غیور مهرشهری به تبعیت از حضور شبانه مردم در خیابانها و میادین و به همت پایگاه مقاومت بسیج مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک ولیعصر (عج) ناحیه مقاومت امام هادی (ع) از مبداء سالن ورزشی شهید احمدی روشن و در معابر اصلی شهرک ولیعصر (عج) مهرشهر و بلوار امام خمینی (ره) و برگشت به مبداء رکاب زنی کردند. رکاب زنان دهه نودی مهرشهر ضمن اعلام انزجار خود از جنایتهای دشمنان آمریکائی و صهیونیستی، حرکت خود در مسیر ولایت و رهبری را به نمایش گذاشتند و بار دیگر با امام شهید امت تجدید میثاق و با رهبر جوان انقلاب حضرت آیت الله سید مجتبی خامنهای تجدید پیمان کردند تا با حفظ تندرستی خود همواره در سنگر مقاومت ایستادگی کنند و همواره پیرو ولایت و رهبری و آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر ایران اسلامی باشند.