پخش زنده
امروز: -
قرق و ایجاد بندهای خاکی جان دوباره به دشت شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری داد.
به خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: در چند سال اخیر کاهش باران و چرای بی رویه دشت شهرکرد راا به منطقه ممنوعه بحرانی تبدیل کرد و حالا با رویش گونههای گیاهی این دشت جان دوباره گرفت.
اصغر احمدی افزود: در چهار محال وبختیاری ۱۲ دشت ممنوعه وجود دارد که چهار دشت آن ممنوعه بحرانی است.