کاهش ۳۰ درصدی کشت بهاره در خراسانشمالی برای مقابله با تنش آبی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسانشمالی گفت: در راستای مدیریت مصرف منابع آب و سازگاری با شرایط خشکسالی، سطح کشت بهاره در استان طی سال زراعی جاری ۳۰ درصد و کشت پاییزه نیز ۱۵ درصد کاهش یافته است.
۳۱ خرداد ۱۴۰۵ ۱۱:۲۳