آغاز ثبتنام سرویس مدارس دانشآموزان کرمانی در سامانه «سپند»
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از آغاز ثبتنام سرویس حملونقل دانشآموزان در سامانه «سپند» از ۲۳ خرداد به مدت یک ماه خبر داد و گفت: ارائه هرگونه خدمات سرویس مدارس خارج از این سامانه غیرقانونی است.
۳۱ خرداد ۱۴۰۵ ۰۹:۴۶