رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت:
خدمات سلامت بدون توجه به تابعیت افراد ارائه میشود
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: جمهوری اسلامی ایران بدون توجه به تابعیت افراد، خدمات سلامت را در اختیار همه ساکنان کشور قرار میدهد و این رویکرد علاوه بر جنبههای انسانی، از منظر بهداشت عمومی نیز ضروری است.
۰۱ تير ۱۴۰۵ ۱۸:۰۴